Sheed

<- Barba

<- Rycek

Zalety -

Strona Główna


1. Zdecydowanie Uniki i Kontrola Oddechu - Uniki, zawaliste w pvp, Kontrola dodaje PA.
2. Fajne debuffy (według mnie jest to 4 postać po vd,drucie,łuku).
Wady -
1. Cała seria ciosów zżera nawet 100 kondy a Uniki na 5 32 kondycji co jest problematyczne, ponieważ Uniki stosuje się w każdej rundzie.
2. Musi dodawać w mane.

Ekwipunek (w temacie było napisane DO 30lvl):
Zbroja - Oczywiście Barataur 
Hełm - dwie możliwości czekamy na Ishelm lub zakładamy Grzebień 
Naszyjnik - Mairot 
Rękawice - sklepowe lub Gest Władcy 
Kastety - do 34lv sklepowe na 34lv Irkamale 
Pas - Anabolik 
Buty - do 34lv sklepowe później Jeroszki 
Pierścionki - Fiskorle a kto bogaty (bardzo!) Arcany 
Spodnie - sklepowe
Peleryna - sklepowe

Umiejętności(podaje umiejętności do 30lvl):
1. Lewy Prawy - na 1
2. Front Kick - na 3
3. Kontrola Oddechu - na 5
4. Dotkliwe Udzerzenie - narazie na 1
5. Cios w wątrobe - NIE rozwijamy
6. Latające kolano - też na 1 narazie
7. Uniki - na 5
8. Haudoken - na 2
9. Uderzenie Chi - JAK NAJSZYBCIEJ NA 7


Statystyki:
Siła - 45
Zręczność - 45
Moc - zostawiamy
Wiedza - na 20 żeby Uniki i Kontrolka wchodziły
PŻ - 510
Mana - 280
Konda - 360 można więcej jeśli się chce.
A to co nam zostanie to w zręczność.


No i zbliżamy się do końca czyli Gdzie expić:

3-6 - bierzemy zlec na zedy i nieźle na tym expimy!
7-14 - łysi, pająki albo do jakini koło herszta
15-20 - idziemy na szkielety i robimy zaległe qesty bo na tym poziomie dużo ich dają
21-27 - jeśli słabe eq to ogry i 4,5 szkieletów, a jeśli dajemy rade to 1,2 w zamku (można zacząć chodzić na Herszta i Krzyża samemu i polować na Mairota i Arcana aby pozarabiać)
28-30 - spokojnie 2 i 3 w zamku. 
30-37 - Orki+zlec na orki, grizzly