Sheed
Zalety -
1. Zdecydowanie Uniki i Kontrola Oddechu - Uniki, zawaliste w pvp, Kontrola
dodaje PA.
2. Fajne debuffy (według mnie jest to 4 postać po vd,drucie,łuku).
Wady -
1. Cała seria ciosów zżera nawet 100 kondy a Uniki na 5 32 kondycji co jest
problematyczne, ponieważ Uniki stosuje się w każdej rundzie.
2. Musi dodawać w mane.
Ekwipunek (w temacie było napisane DO 30lvl):
Zbroja - Oczywiście Barataur
Hełm - dwie możliwości czekamy na Ishelm lub zakładamy Grzebień
Naszyjnik - Mairot
Rękawice - sklepowe lub Gest Władcy
Kastety - do 34lv sklepowe na 34lv Irkamale
Pas - Anabolik
Buty - do 34lv sklepowe później Jeroszki
Pierścionki - Fiskorle a kto bogaty (bardzo!) Arcany
Spodnie - sklepowe
Peleryna - sklepowe
Umiejętności(podaje umiejętności do 30lvl):
1. Lewy Prawy - na 1
2. Front Kick - na 3
3. Kontrola Oddechu - na 5
4. Dotkliwe Udzerzenie - narazie na 1
5. Cios w wątrobe - NIE rozwijamy
6. Latające kolano - też na 1 narazie
7. Uniki - na 5
8. Haudoken - na 2
9. Uderzenie Chi - JAK NAJSZYBCIEJ NA 7
Statystyki:
Siła - 45
Zręczność - 45
Moc - zostawiamy
Wiedza - na 20 żeby Uniki i Kontrolka wchodziły
PŻ - 510
Mana - 280
Konda - 360 można więcej jeśli się chce.
A to co nam zostanie to w zręczność.
No i zbliżamy się do końca czyli Gdzie expić:
3-6 - bierzemy zlec na zedy i nieźle na tym expimy!
7-14 - łysi, pająki albo do jakini koło herszta
15-20 - idziemy na szkielety i robimy zaległe qesty bo na tym poziomie dużo ich
dają
21-27 - jeśli słabe eq to ogry i 4,5 szkieletów, a jeśli dajemy rade to 1,2 w
zamku (można zacząć chodzić na Herszta i Krzyża samemu i polować na Mairota i
Arcana aby pozarabiać)
28-30 - spokojnie 2 i 3 w zamku.
30-37 - Orki+zlec na orki, grizzly